Mrs MishBubbles .


Never mind, I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you, too Don't forget me

► Me ?
►Tutorial + Freebies+ Tips
► Friends.
► Entries ,



Cbox or Shoutmix Here , Baby ! =D


Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post | Newer Post
Reunion tahun 6
Thursday 6 December 2012 | 06:45 | 0COMMENTS

  Assalamualaikum , nampak tak gambar kat atas ni? Piqah guna perkataan aku je lah . Lebih senang kan untuk menceritakan dengan lebih syok dan mendalam ? Baiklah , sebelum menunggu cerita Cinta Bersemi Di Putih Abu-Abu disiarkan , aku nak tulis entry dulu .. Dah lama rasanya tak tulis entry ... Rindu lah pulak , blog pun dah lapok nampaknya ... Gambar di atas non-edit ye ...

  Aku pergi reunion dengan kengkawan pada bulan 11 lagi sebenarnya, tapi aku malas nak tulis entry ... Huhuhuhu ! Dasar pemalas , jangan tiru macam saya . Aku pergi dengan jiran aku sebab ayah aku takde . Kami pergi kira-kira pukul 2 lebih kot . Lupa nak tengok jam ... Ramai yang pergi kawan-kawan aku yang lama . *err sory kalau aku cakap lama* . Tapi sedih juga sebab tak dapat jumpa dengan kawan yang tak dapat datang ... Yang penting dapat jumpa sebahagian nya pun dah kira bagus la tu ...

  Tempat yang dituju ialah MarryBrown , memang bagi aku tak menarik langsung ... Aku tak suka makan kat marrybrown and dah bosan sebab selalu kalau ada apa-apa pertemuan dengan kengkawan mesti pergi sana . *maaf jika anda menyangka saya agak berlagak* . Aku makan takde la banyak sangat dan ada jugak kawan aku hanya minum air jer . *kuruskan badan agaknya* . Ape-apa je la .. Yang penting dapat jumpa kawan lama . Itu yang paling best .. Aku sebenarnya memang malas nak pergi reunion ni , tapi disebabkan nak jumpa kawan lama , so terpaksa la pergi ... 

  Lepas habis menjamu selera , kitorang takde pergi mana-mana pun ... Terus balik rumah jer . Sempat lagi bergambar tau . Cuma aku malas nak upload dalam blog ni sebab line internet memang lembab gilaa ! Sakit hati ini !... Aku rase setakat ini sahaja entry kali ini . Maaf jika tersilap bahasa or tutur kata . Kalau ade typo tu tegur lah yee.. Biasa lah budak baru dalam dunia blog ni .... Assalamualaikum and selamat malam semua :)